December 27, 2007

Guidelines update request: can we put something in there about no damn AOLisms? The influx of "LOL" makes me want to hurl.

posted by lil_brown_bat to editorial policy at 09:11 PM - 55 comments

It's in there: Keep the spelling, grammar, and punctuation mistakes to a minimum. Over use of caps, exclamation points, italics, bold, and aol-speak are discouraged. Take pride in what you are writing. Sorry, I'll look out for it. I haven't been here as much during the holidays. Things should be getting back to normal.

posted by justgary at 09:19 PM on December 27

holden replies: lmao reading this one.

posted by holden at 11:06 PM on December 27

LOL NoMich

posted by NoMich at 11:33 PM on December 27

How can I possibly express myself if I am not allowed to add 45 exclamation points at the end of my posts? I'm afraid I will not be taken seriously.

posted by BoKnows at 12:51 AM on December 28

what

posted by chicobangs at 04:15 AM on December 28

Maybe there should be a style quiz as part of the sign up process. For example: Which of these is correct? A. Your team is the suxxorz!!! B. ROFLMAO!!! LOL!! C. Lok, u r just plain rong!! Nuff Ced! D. Win-Loss is a worthless stat for evaulating individual pitchers because there are too many factors that influence the stat that are out of the pitcher's control.

posted by apoch at 05:18 AM on December 28

can we put sumthin in their about just goin away if ur a wicked retard!!! amirite?! LOLOL

posted by yerfatma at 07:12 AM on December 28

IAWTC. (p.s. gary -- sorry, should have given you credit, I know it's in there -- just expressing my frustration about the AOLisms creeping in)

posted by lil_brown_bat at 07:44 AM on December 28

can we put sumthin in their about just goin away if ur a wicked retard!!! amirite?! LOLOL Comment icon posted by yerfatma at 7:12 AM CST on December 28 jerseygirl replies: omg that was rood.

posted by jerseygirl at 09:25 AM on December 28

I demand ROTFLMAO-Copter.

posted by WeedyMcSmokey at 10:31 AM on December 28

Image Hosted by ImageShack.us

posted by Ufez Jones at 11:20 AM on December 28

lbb, please, if you would, explain to me the difference between LOL and IMHO that I see you use on occasion? Maybe I am taking it personally, as I have used LOL about 3-4 times on here. Should we just outlaw shorthand of any kind then? I can abide by that.

posted by steelergirl at 11:32 AM on December 28

"IMHO" is a shorthand for something that qualifies the statement and serves a valid purpose in writing to communicate tone, e.g., "Brett Favre is the best quarterback ever." vs. "IMHO, Brett Favre is the best quarterback ever." "LOL" started off in a similar vein, to indicate the responder found something funny, but now it's used like a verbal tic and most often to indicate someone thinks their own words are uproariously funny.

posted by yerfatma at 11:48 AM on December 28

I'll see your ROFLCOPTER and raise you a LOLLERCOASTER.

posted by jerseygirl at 11:51 AM on December 28

"LOL" started off in a similar vein, to indicate the responder found something funny, but now it's used like a verbal tic and most often to indicate someone thinks their own words are uproariously funny. I'd add to that that IMHO is an acronym/abbreviation for a phrase that, if spelled out, does not automatically render the sentence nonsense, while "LOL" or "ROFL" do. Try it: "In my humble opinion, Tony Romo will make Tom Brady look like the waterboy next season." "Laughing out loud don't you guys get it?" "You think Favre should be sportsman of the year? Rolling on the floor laughing!" The "humble" is overdone, though, so I try to lose the H when I remember to.

posted by lil_brown_bat at 12:11 PM on December 28

yerfatma, lbb, I see what you mean. Works for me.

posted by steelergirl at 12:47 PM on December 28

How come none of you guys sign your posts? Just curious. TBH

posted by The_Black_Hand at 01:59 PM on December 28

TBH: because we're noobs.

posted by lil_brown_bat at 02:26 PM on December 28

LLLLLLEEEEEEEEETTTTTT”SSSSS GGGGGOOOOO N000000000000000000000000000000000BBBBBBBBBBBBBSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!!!!! NoMich Class of '29

posted by NoMich at 03:00 PM on December 28

guess you guys don't get it, hugh?

posted by yerfatma at 04:19 PM on December 28

JG and Ufez - Wicked - thanks.

posted by WeedyMcSmokey at 04:26 PM on December 28

How come none of you guys sign your posts? Just curious. TBH Comment icon posted by The_Black_Hand at 1:59 PM CST on December 28 hugh? jerseygirl

posted by jerseygirl at 04:48 PM on December 28

So college football bowl season isn't great for sportsfilter.

posted by justgary at 04:54 PM on December 28

Not so much, no.

posted by jerseygirl at 05:12 PM on December 28

MAKE IT FUKKIN STOP AMIRITE?!?!1

posted by yerfatma at 05:20 PM on December 28

lol!!!!!! i think itz hilarryus dat you guyz r so mean to us n00bs woh use the 1337speek its over 4 u old guyz we ruuuuuule now!!!!!!! lolololololololol! ps pete rose shuld b in da hall of fame cuz he is grate and he didnt use roids!!!!!! grum@work

posted by grum@work at 06:13 PM on December 28

You guys crack me up!

posted by steelergirl at 08:24 PM on December 28

You guys crack me up! No, steelergirl, no. We make you ROFLOLOLOLOLROFLOLOLOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Please to get right in future.

posted by The_Black_Hand at 09:02 AM on December 29

MICHIGAN IS THE BEST TEAM EVER! EVERY OTHER TEAM FUCKIN SUX!

posted by Ying Yang Mafia at 10:25 AM on December 29

Nuff Ced!

posted by apoch at 12:04 PM on December 29

Needs more exclamation marks.

posted by Mr Bismarck at 07:10 PM on December 29

You all remind me of Hitler. NUFE SEDDDD!! ROTFLMAO K THX BYE worldcup2k2 FTW sent from my iPhone

posted by worldcup2002 at 09:22 PM on December 29

No, seriously, nuke that WVU thread from orbit. Please, lock it and ban everyone even tangentially associated with it.

posted by yerfatma at 09:48 PM on December 29

no srsly what

posted by chicobangs at 01:50 AM on December 30

no dont nuke the wvu thread. then i would have one less place to spout my ridiculous nonsense and go on and on for proper noun after proper noun and sentence after sentence and paragraph after paragraph without ever once using my shift key in order to actually capitalize a letter. i guess the plus side of my absolute fear of the shift key is that i will never be guilty of using way too many exclamation marks. youll never find a one in any of my posts because once again that would require the shift key. maybe i should go to the store and buy a new keyboard. maybe my shift keys are broken. maybe i think im doing the opposite of shouting, whispering by never capitalizing but im not really sure why i wont or cant use the shift key.

posted by apoch at 03:42 AM on December 30

You could remap your keyboard so that the exclamation mark replaces something unimportant. Like the space bar.

posted by Mr Bismarck at 09:06 AM on December 30

no dont nuke the wvu thread. Fine. Nuke footballcrew then.

posted by jerseygirl at 12:19 PM on December 30

No!way!.!Obviously!the!Patriots!are!not!perfect!because!they!were!manhandled!by!a!terrible!team!Plus!they!are!flaming!cheaters!!!!!!!!

posted by Ying Yang Mafia at 12:46 PM on December 30

You could remap your keyboard so that the exclamation mark replaces something unimportant. Like the space bar. How about connecting that key to a stick of dynamite ala that Bugs Bunny cartoon?

posted by NoMich at 12:52 PM on December 30

Or a trap door? Or an ejection seat? Or a switch that cuts power to their computer! Come on, how about it, science?

posted by chicobangs at 01:39 PM on December 30

How about connecting that key to a stick of dynamite ala that Bugs Bunny cartoon? Candygram for Mongo, Candygram for Mongo!!! (Dah da da da dha da da da dah da da dah, dah da da dah de daaaaah-ahhh-ahh)

posted by Howard_T at 06:33 PM on December 31

Candygram for Mongo, Candygram for Mongo!!! Mongo Likes Candy!!!LOL!!!ROLF!!! ok now I don't feel left out

posted by Folkways at 08:54 AM on January 01

Jeebus but the front page is painful to experience right now.

posted by hawkguy at 02:31 PM on January 01

Jeebus but the front page is painful to experience right now. Yeah, someone help explain this. Is it college bowl season? They do seem kinda fratboy-ish. Is it an influx of goobers and gapers with some sick and twisted New Year's resolutions?

posted by lil_brown_bat at 08:53 AM on January 02

posted by Ying Yang Mafia at 05:42 PM on January 03

He's posting this everywhere.

Footballcrew has been placed on waivers for the purpose of granting his unconditional release. You're power to ban people is about as powerful as the Pats against Baltimore. That's the gayest ban i have ever under went. Stop beating people over the head with the same thing? You mean like 3 threads about being 16-0? JG, you always seem to chime in when ever someone new breaks any rule in the book. Why not get over your bitchy power trip (that you share with LBB) and contribute to the fucking thread moe-ron. Let admin do their job and stay in a woman's place. If Atlanta under Vick went 16-0 it would be getting ripped apart, if Philly under McNabb went 16-0, it would be so over scrutinized the thread would be 300 posts. But since a "golden boy" (good ole boy) lead the Pats, it has led to 3 threads saying look how perfect we are. This shitty site will never change, nor will your ability to ban me ever change. Good luck with you site security and have a nice day. LBB, get a hobby? To funny, try to get someone in your life that you care about so you don't have to try to argue with men all day long here. You're not a man and never will be (no matter how hard you try) get over it. 1 good pimp slap from a man would straighten you right out misster (unless in came from 1 of these sissys like TBH, Rcade, JustFairy or Chico). And Finally, stop going on about "aol-speak" and CAPS. OH NO, WE ARE ABOVE READING THIS SHIT HOW DARE YOU NEW PEOPLE WRITE LIKE THIS, IT HURTS OUR EYES. STOP TYPING LKE A PEASENT, WE CAN NOT FIGURE OUT THESE WORDS YOU TYPE EVEN THOUGH IT'S AS PLAIN AS DAY, WE JUST NEED TO FIND ANY LITTLE THING TO FUCKING BITCH ABOUT. LOL, LMAO, BRB TTFN. However, because our little click says so, we do accept meh and IMO and et al. Only because it makes us look smart and educated. Get a hobby? This place is your entire fucking life. Get a hobby? Get a fucking life lou-sir. Now 20 people will chime in saying, I knew that was RZAAAAAA.lol Comment icon posted by Banningaccountsdoesntwork at 8:24 AM CST on January 4

posted by jerseygirl at 10:26 AM on January 04

Couple things... 1. a boy who exerts a tremendous amount of time and energy creating new accounts and coming back here to bitch, tried to slam us with "this site is your entire life". Sweet, sweet irony. 2. IP Ban? 2a. If not IP ban, can we close down membership for a bit until he finds something shiny to keep him mesmerized? 3. Can I change my name to Moe Ron?

posted by jerseygirl at 10:31 AM on January 04

2a. If not IP ban, can we close down membership for a bit until he finds something shiny to keep him mesmerized? I can think of worse things than this. The piss-to-punch ratio is on the high side.

posted by lil_brown_bat at 10:50 AM on January 04

Agreed. Maybe this happens every year and I don't remember it, but this place turned into YouTube like 1-2-3.

posted by yerfatma at 11:02 AM on January 04

Can I change my name to Moe Ron? Then you'd have two first names. Trust would become an issue.

posted by tselson at 12:09 PM on January 04

That's really what's hindered Ron Paul, isn't it?

posted by jerseygirl at 12:18 PM on January 04

For sure. That and his creepy infatuation with grave sites.

posted by tselson at 02:16 PM on January 04

See, I thought it was the hair. And how, exactly, are the Baltimore Ravens blacker than the New England Patriots? I'm assuming that's why he was pushing the whole Baltimore-Really-Won-That-Game-No-Matter-What-The-Scoreboard-Said, since that's always the central argument in any of his tirades. Or, was that just his ruse, to sneak back into our Kollektiv White Consciousness? Perhaps he's actually Undercover Brother.

posted by The_Black_Hand at 04:01 PM on January 05

Well, Baltimore is definitely blacker than Foxboro. Yes, I'm reaching.

posted by lil_brown_bat at 07:26 PM on January 05

a boy who exerts a tremendous amount of time and energy creating new accounts and coming back here to bitch, tried to slam us with "this site is your entire life". Sweet, sweet irony. It's just bishop, which is why the "Now 20 people will chime in saying, I knew that was RZAAAAAA.lol" comment, since bishop was rza before he was bishop. Yes, the same guy that at times could make some very thoughtful post is the same guy that now comes here randomly to cut and paste uni-bomber type manifestos from time to time.

posted by justgary at 09:09 PM on January 05

You're not logged in. Please log in or register.